- הודעות
- 729
- תודות
- 2,188
- נקודות
- 171
כתב האגרות משה או"ח ח"ד סימן נט, דמי שהרויח ריבית ממעות שיש לו בחשבון בנק, ליו"ט הסמוך לשבת [משבת גופא אין חשש, עיי"ש הטעם], שינדב את הכסף לצדקה ללא שיהיה לו טובת הנאה מזה, ובלי שידעו מזה ויהיה לו כבוד וכדו'.
והשאלה הוא, דאם כבוד וכדו' עדיין נראה כטובת הנאה וממילא הוה שכר שבת, אם כן למה השכר בעולם הבא לא מקרה טובת הנאה?
והשאלה הוא, דאם כבוד וכדו' עדיין נראה כטובת הנאה וממילא הוה שכר שבת, אם כן למה השכר בעולם הבא לא מקרה טובת הנאה?