מה שיש זה לחדד לדור הצעיר שגדל בתוך החממה ואינו מודע לגודל הנסיון וחושב שזה סה''כ מכשיר פלסטיק ומי שהוא חזק יכול להחזיק איתו, ולחדד שלא כך הם פני הדברים אלא זה התאבדות רוחנית משפחתית מוחלטת
כבר כתבו שלדבר על זה יותר מידי, ולעשות מזה מידי נושא, יכול לגרום לבן להסתקרן ולבדוק מה זה.
ולכן ליבנו לא רגוע והדבר מדיר שינה מעינינו (תרתי משמע, השעה עכשיו...)
זה קונפליקט מוכר בכל המושג של חטאים מחדא קודם החטא היחס הוא שאין תיקון כי אחרת אני יעשה מלכתחילה חטא ואז תיקון (עבירה לשמה) ומאידך ודאי ודאי שיש תיקון וחפץ הקב''ה בתשובת רשעים ''כי אם בשובו מדרכו וחיה''
לעניות דעתי צריך לעשות קמפיין חוצות בגיבוי של כל הציבור החרדי ולא רק הקנאים הפלג וכו' ולהעמיד בצורה מוחלטת שסמרטפון פרוץ=חוטא וחייב כריתות וממילא זה ימנע הרבה מקרים של חשיפה ולאח''מ נפילה(שזה רוב המקרים), וכל בחור צעיר שיקנה מכשיר זה יהיה ע''ד לחטוא וכמו להכנס למועדון.
לבד מהפדיחה הציבורית להסתובב עם מכשיר כזה
לעניות דעתי צריך לעשות קמפיין חוצות בגיבוי של כל הציבור החרדי ולא רק הקנאים הפלג וכו' ולהעמיד בצורה מוחלטת שסמרטפון פרוץ=חוטא וחייב כריתות וממילא זה ימנע הרבה מקרים של חשיפה ולאח''מ נפילה
אני הייתי בהרצאה של ר' מנחם שטיין והוא טען כדברי ונעמדו שם כמה בעלי מכשירים והחלו מתווכחים עמו בקול רעש גדול, ואז הוא אמר להם שהוא מוכן לשלם חמש מאות ש''ח למי שיראה לו את ההיסטוריה של הטלפון, ותהיו מופתעים לא היה אחד שהסכים.
אני הייתי בהרצאה של ר' מנחם שטיין והוא טען כדברי ונעמדו שם כמה בעלי מכשירים והחלו מתווכחים עמו בקול רעש גדול, ואז הוא אמר להם שהוא מוכן לשלם חמש מאות ש''ח למי שיראה לו את ההיסטוריה של הטלפון, ותהיו מופתעים לא היה אחד שהסכים.
א. רבים וטובים שנפלו בנסיון הנ''ל, זה היה מתוך חוסר מודעות, אם זה בשביל העבודה, או אפי' לראות סרטים ולהכיר את העולם, אבל הם לא חלמו שזה מה שאורב להם בפנים
ב. עניין הלגימציה הציבורית גם הוא חשוב כמה שיהיה יותר יחס שלילי לאדם שמחזיק מכשיר כזה ככה יהיו פחות אנשים שירכשו אתו מכיון שיתפדחו אם זה במשפחה בקהילה או הת''ת של הילד שלא יקבל אותם
רק לשם הדיוק ומאיליה תפול הקושיה, הוא לא ביקש לשמוע הקלטות מהטלפון הוא ביקש לראות את ההיסטוריה כמו שיש לך בגוגל לראות באיזה אתרים וכדו' הם ביקרו אם רק בבנק ובאתרים כשרים או לא כשרים או גם באתרים שמכבוד הפורום לא למנותם וחזקה על מר שיבין