השאלה היא מבחינת העדים שהם צריכים לחתום על הכתובה ואם הם לא חותמים לפני זה ורואים מה שכתוב בה (שהרי חזקה אין העדים חותמין על השטר אלא א"כ נעשה בכשרות) אלא חותמין בחופה עצמה א"כ הרי הם לא יודעים מדוייק מה כתוב בה?
השאלה היא מבחינת העדים שהם צריכים לחתום על הכתובה ואם הם לא חותמים לפני זה ורואים מה שכתוב בה (שהרי חזקה אין העדים חותמין על השטר אלא א"כ נעשה בכשרות) אלא חותמין בחופה עצמה א"כ הרי הם לא יודעים מדוייק מה כתוב בה?
זכורני (בלי מקור מוסמך) שעיקר ענין קריאת הכתובה הוא להפסיק בין ברכות אירוסין לברכות נישואין, ולפי"ז וודאי שאין כל תוקף לקריאה, האם יש מי שיודע לומר בנידון?
זכורני (בלי מקור מוסמך) שעיקר ענין קריאת הכתובה הוא להפסיק בין ברכות אירוסין לברכות נישואין, ולפי"ז וודאי שאין כל תוקף לקריאה, האם יש מי שיודע לומר בנידון?