לגמרי.מן הסתם צריך להדגיש שהשאלה (על אף שאינני יודע את התשובה) מדברת במקרה שקראה כהלכתה (דהיינו לא למפרע, ע״פ וכו׳ הדינים הבסיסים של המגילה)
כי אחרת לא חסר מקרים
גמ' במגילה שעברו את השנה.מקרה פשוט?
כנראה י"ד וט"ו שבט.
.
לא.מקרה פשוט?
כנראה י"ד וט"ו שבט.
.
לא.גמ' במגילה שעברו את השנה.
צריך רמז, כי כפי ששמת לב זה יכול ללכת לעשרות כיוונים.לכתוב רמז או להמתין עם זה?
כשתגלו את התשובה תתאכזבו...צריך רמז, כי כפי ששמת לב זה יכול ללכת לעשרות כיוונים.
כשקרא בהידור לפי כל הפרטים ההלכתיים.לגבי שומע יש דין שאם לא נמצא בבית הכנסת צריך לכוון להדיא לצאת, אף שכשהוא נמצא בפנים סתמא מהני
אבל לגבי שאלתך זה לא מועיל כי אתה שאלת על הקורא
וגם בשפה שהוא מבין?כשקרא בהידור לפי כל הפרטים ההלכתיים.
פרוז שהיה מוקף בן יומו בי"ד וקרא את המגילה בי"ד, ובט"ו שוב היה פרוז וקרא אז את המגילה.איך ייתכן אדם קרא מגילה בי"ד ובט"ו ולא יצא ידי חובה?
פרוז שהיה מוקף בן יומו בי"ד וקרא את המגילה בי"ד, ובט"ו שוב היה פרוז וקרא אז את המגילה.
ולכן בב' הימים לא יצא ידי חובתו.
כל תשובה שהיא קצת מורכבת, זו לא התשובה..
קראה בלע"ז ואינו מבין.
כשקרא בהידור לפי כל הפרטים ההלכתיים.
הוא קרא את מגילת רות?איך ייתכן אדם קרא מגילה בי"ד ובט"ו ולא יצא ידי חובה?
הוא קרא את מגילת רות?
כי לא כתבת 'ה'מגילה.
כשירה למהדרין. המגילה הראשונה שכתב מרדכי.
אולי: מגילה הכתובה בין הכתובים, שהיא מגילה כשרה שהרי קרא בה ביחיד יצא יד"ח, והוא קרא בה בציבור דקריאתו פסולה מגזירה.
כשירה למהדרין. המגילה הראשונה שכתב מרדכי.