ומה אמרתי? שכדור זה לא ה"פתרון" היחיד.
(וגם אם כן - זה לא מכניס את זה לכלל "בעיה". רכב מצריך רשיון ותמרורים ודלק ושמן ושות' - הם לא הופכים אותו לבעייה)
אתה מגדיר זאת כמתנה שיש כוחות ייחודיים וכו' וכו'.
אני טוען שאם הכוחות הייחודיים סותרים למסלול חיים של מסגרת ומוסד ע"כ שזו בעיה קשה.
אם המוסד מוכן להתמודד עם ילדים כאלו רק בלקיחת הכדור.
הוי אומר שאינם רואים את המצב של בעיית קשו"ר כייתרון אלא כבעיה שצריך לדכא.
וההסבר הוא פשוט הכדור בעצם מוריד את ההבדל הקיים בילד בחוסר ריכוזו אך גם מדכא את יכולותיו הייחודיות..
אני חושב שהגדרת מצוין מה זה לקחת כדור.אבל ההבדל בנינו שאתה עושה כמעשה המטוס שאמרתי לעיל, אתה מתעקש להטיס אותו בכביש שכונתי צדדי צר שהורס אותו ואת האזור או לחלופין אתה מחפש דרכים לחתוך לו את הכנפיים ולקטום לו את החרטום.
לנסות להפוך את המטוס למכונית..
כי בסה"כ הוא נוסע בכביש ולא בירח..
זה ממש לא אותו דבר..(וגם אם כן - זה לא מכניס את זה לכלל "בעיה". רכב מצריך רשיון ותמרורים ודלק ושמן ושות' - הם לא הופכים אותו לבעייה)
גם אחרי לקיחת הכדור הוא לא ילד רגיל.. יש זמן תפוגה להשפעת הכדור ובנוסף לתופעות הלוואי..
אני יותר הייתי ממשיל לאדם שקנה מכונית חשמלית אך מתעקש להכניס דלק במקום חשמל כי מכונית חשמלית מהווה בעיה לכביש מכוניות על דלק..
נערך לאחרונה על ידי מנחה: