ע עוזי ומגני משתמש רגיל פרסם מאמר הודעות 133 תודות 256 נקודות 86 ז׳ בְּנִיסָן תשפ״ה #1 כיצד יתכן שאדם יתחייב בסיפור יצ"מ אבל לא בפסח
פִּתָרוֹן ג ג גרינפלד ז׳ בְּנִיסָן תשפ״ה י"א שבפדיון הבן יש ענין, כיון שכתוב בסוף פר' בא "כי ישאלך בנך".
ג גרינפלד משתמש מוביל פרסם 15 מאמרים! הודעות 1,007 תודות 2,719 נקודות 375 ז׳ בְּנִיסָן תשפ״ה #2 י"א שבפדיון הבן יש ענין, כיון שכתוב בסוף פר' בא "כי ישאלך בנך". הצבעה בעד 0 הצבע נגד פִּתָרוֹן
ב בן ליש משתמש רגיל הודעות 93 תודות 155 נקודות 36 ז׳ בְּנִיסָן תשפ״ה #3 ברבינו חננאל סוכה ב' ע"א (על הפסוק למען ידעו דורותיכם וכו'), "כלומר הדורות הבאים כיון שרואין שעושין סוכות ומניחין בית דירתן ויושבין בימות החג בסוכה, שואלין מפני מה עושין כך, ומגידין להם אבותיהם מעשה יציאת מצרים". הצבעה בעד 0 הצבע נגד
ברבינו חננאל סוכה ב' ע"א (על הפסוק למען ידעו דורותיכם וכו'), "כלומר הדורות הבאים כיון שרואין שעושין סוכות ומניחין בית דירתן ויושבין בימות החג בסוכה, שואלין מפני מה עושין כך, ומגידין להם אבותיהם מעשה יציאת מצרים".
ע עוזי ומגני משתמש רגיל פרסם מאמר הודעות 133 תודות 256 נקודות 86 ז׳ בְּנִיסָן תשפ״ה #4 גרינפלד אמר: י"א שבפדיון הבן יש ענין, כיון שכתוב בסוף פר' בא "כי ישאלך בנך". לחץ כדי להרחיב... לא ענין, חיוב! "ואמרת אליו" אמנם אין אֶת האַת פתח לו הצבעה בעד 0 הצבע נגד
גרינפלד אמר: י"א שבפדיון הבן יש ענין, כיון שכתוב בסוף פר' בא "כי ישאלך בנך". לחץ כדי להרחיב... לא ענין, חיוב! "ואמרת אליו" אמנם אין אֶת האַת פתח לו
ה הצעיר שבחבורה בית המדרש/הלכה ומנהג חבר צוות מנהל תוכן מנהל פורום פרסם מאמר הודעות 906 תודות 2,114 נקודות 217 ז׳ בְּנִיסָן תשפ״ה #5 גרינפלד אמר: י"א שבפדיון הבן יש ענין, כיון שכתוב בסוף פר' בא "כי ישאלך בנך". לחץ כדי להרחיב... כמדו' שהגרנ"ק כותב, שכששואל הבן את אביו מדוע עושים פדיון הבן, נתחייב אביו בסיפור יצי"מ. הצבעה בעד 0 הצבע נגד
גרינפלד אמר: י"א שבפדיון הבן יש ענין, כיון שכתוב בסוף פר' בא "כי ישאלך בנך". לחץ כדי להרחיב... כמדו' שהגרנ"ק כותב, שכששואל הבן את אביו מדוע עושים פדיון הבן, נתחייב אביו בסיפור יצי"מ.
ג גרינפלד משתמש מוביל פרסם 15 מאמרים! הודעות 1,007 תודות 2,719 נקודות 375 ז׳ בְּנִיסָן תשפ״ה #6 הצעיר שבחבורה אמר: כמדו' שהגרנ"ק כותב, שכששואל הבן את אביו מדוע עושים פדיון הבן, נתחייב אביו בסיפור יצי"מ. לחץ כדי להרחיב... האם כותב זאת בגדר חיוב, או ענין [כעין מצווה קיומית, ואולי יהיה ע"ז עונש בעידן ריתחא]? הצבעה בעד 0 הצבע נגד
הצעיר שבחבורה אמר: כמדו' שהגרנ"ק כותב, שכששואל הבן את אביו מדוע עושים פדיון הבן, נתחייב אביו בסיפור יצי"מ. לחץ כדי להרחיב... האם כותב זאת בגדר חיוב, או ענין [כעין מצווה קיומית, ואולי יהיה ע"ז עונש בעידן ריתחא]?
ה הצעיר שבחבורה בית המדרש/הלכה ומנהג חבר צוות מנהל תוכן מנהל פורום פרסם מאמר הודעות 906 תודות 2,114 נקודות 217 ז׳ בְּנִיסָן תשפ״ה #7 גרינפלד אמר: האם כותב זאת בגדר חיוב, או ענין [כעין מצווה קיומית, ואולי יהיה ע"ז עונש בעידן ריתחא]? לחץ כדי להרחיב... מזכרוני, שאם הבן שאל, נתחייב האב, וכפשטיה דקרא. (ראיתיו בא' מספרי חוט שני). הצבעה בעד 0 הצבע נגד
גרינפלד אמר: האם כותב זאת בגדר חיוב, או ענין [כעין מצווה קיומית, ואולי יהיה ע"ז עונש בעידן ריתחא]? לחץ כדי להרחיב... מזכרוני, שאם הבן שאל, נתחייב האב, וכפשטיה דקרא. (ראיתיו בא' מספרי חוט שני).
ב ברוך שאמר משתמש חדש הודעות 2 תודות 5 נקודות 5 יום ראשון בשעה 02:56 #8 הצעיר שבחבורה אמר: כמדו' שהגרנ"ק כותב, שכששואל הבן את אביו מדוע עושים פדיון הבן, נתחייב אביו בסיפור יצי"מ. לחץ כדי להרחיב... הצבעה בעד 0 הצבע נגד
הצעיר שבחבורה אמר: כמדו' שהגרנ"ק כותב, שכששואל הבן את אביו מדוע עושים פדיון הבן, נתחייב אביו בסיפור יצי"מ. לחץ כדי להרחיב...