יל"ע לפי המבו' ברמ"א שיכול לצאת יד"ח בסעודת הפורים בבוקר כבר, א"כ בשנה זו כל שאכל כבר סעודתו יהיה אסור לו לאכול אח"כ עוד סעודה כיון שלא התירו לאכול אז רק משום סעודת פורים והרי הוא כבר קיים מצות סעודה, ולא נתיר לו עוד שהרי אסור לקבוע סעודה ער"ש?
עוד יל"ע כיו"ב בבני ירושלים שאין להם פורים ביום שישי רק לענין קריאת מגילה שלהם לא יהיה היתר לאכול עם באו לעיר כיון שאצלם אינו עוד בדין סעודת פורים, האם כנים הדברים?
עוד יל"ע כיו"ב בבני ירושלים שאין להם פורים ביום שישי רק לענין קריאת מגילה שלהם לא יהיה היתר לאכול עם באו לעיר כיון שאצלם אינו עוד בדין סעודת פורים, האם כנים הדברים?