א) קודם כל זה לא מדויק כי גם במנחה ל''א (כי ל''א ישמחו במלכותך)
ב) יש הרבה נוסחאות שכן אומרים זכר למעשה בראשית בשחרית, ע''פ האר''י בודאי לא אומרים
ג) הבא''ח בפר' תולדות שנה שנייה כותב שכצ''ל ע''פ האר''י אבל הוא לא מצא לזה טעם מפורש בדבריו, גם בשערי תשובה סימן רפ''א ס''א, וכן בחסד לאלפים ובכה''ח שם כתבו שכצ''ל ע''פ דברי האר''י, וכן הוא בסידורי הרש''ש, לכן נראה דודאי כצ''ל ע''פ הסוד
ד) עיין שו''ת וישב הים להגר''י הלל ח''ג סימן יז, שהאריך בזה