י יאשע בער משתמש רגיל הודעות 113 תודות 217 נקודות 40 7 מאי 2025 | ט׳ בְּאִיָיר תשפ״ה #1 יל"ע האם הכונה על האדם או על החמץ, כלומר האם החמץ נמצא ברשותו של האדם, או שההסתכלות של התורה על האדם היא כאילו יש ברשותו חמץ, הגם שבפועל אין.
יל"ע האם הכונה על האדם או על החמץ, כלומר האם החמץ נמצא ברשותו של האדם, או שההסתכלות של התורה על האדם היא כאילו יש ברשותו חמץ, הגם שבפועל אין.
מ מחכה משתמש ותיק פרסם מאמר פרסם 5 מאמרים הודעות 254 תודות 486 נקודות 162 7 מאי 2025 | ט׳ בְּאִיָיר תשפ״ה #2 והנפק''מ? ה''ז זה רק לעניין ''לעבור עליו''?
י יאשע בער משתמש רגיל פותח האשכול הודעות 113 תודות 217 נקודות 40 פותח האשכול 11 מאי 2025 | י״ג בְּאִיָיר תשפ״ה פותח האשכול #3 הנפ"מ האם צריך להוציא מרשותו או שאפשר לעקוף את הבעיה בדרך אחרת. ולמעשה העירוני שכתוב 'שני דברים... ועשאן הכתוב', ומשמע שהולך על הבור והחמץ ולא על האדם.
הנפ"מ האם צריך להוציא מרשותו או שאפשר לעקוף את הבעיה בדרך אחרת. ולמעשה העירוני שכתוב 'שני דברים... ועשאן הכתוב', ומשמע שהולך על הבור והחמץ ולא על האדם.
א אוהב ספר משתמש מוביל פרסם מאמר פרסם 5 מאמרים פרסם 15 מאמרים! פרסם 30 מאמרים! הודעות 2,407 תודות 5,098 נקודות 517 11 מאי 2025 | י״ג בְּאִיָיר תשפ״ה #4 בפשטות הכוונה על החמץ
י יאשע בער משתמש רגיל פותח האשכול הודעות 113 תודות 217 נקודות 40 פותח האשכול 11 מאי 2025 | י״ג בְּאִיָיר תשפ״ה פותח האשכול #5 אוהב ספר אמר: בפשטות הכוונה על החמץ לחץ כדי להרחיב... לחץ כדי לכווץ... זאת מנין לכבודו? [מלבד הראיה שהבאתי].
אוהב ספר אמר: בפשטות הכוונה על החמץ לחץ כדי להרחיב... לחץ כדי לכווץ... זאת מנין לכבודו? [מלבד הראיה שהבאתי].