סרטונים גדו"י - מרן ר' דב לנדו בשמחת מצוה בסעודת פורים | עיני העדה והמקום סרטונים גדו"י - מרן ר' דב לנדו בשמחת מצוה בסעודת פורים | עיני העדה והמקום
  • בשעה טובה ומוצלחת! העברנו את כל המאמרים והתגובות למדור החדש. לתשומת לבכם: תאריך פרסום התגובות התעדכן בעקבות ההעברה, אך כל התוכן נשמר בשלמותו. המדור כעת בהרצה, וב"ה בקרוב נפרסם עדכון כללים לגבי פרסום מאמרים, סדרות הרשאות גישה, ותוספת ניקוד. יתכנו מספר באגים ואנחנו עמלים על תיקונם בהקדם. בברכה צוות ההנהלה.
  • חדש בפורום הבלוגים התורניים: אנו שמחים לעדכן כי מעכשיו פורום "בלוגים תורניים" נפתח לתגובות – בשלב זה רק לבעלי הרשאה מתאימה, במסגרת תקופת הרצה. שימו לב: ייתכנו שינויים בהרשאות ובמדיניות בהתאם להתקדמות ההרצה.

מעניין שהוא שר "חייב אדם לבישומי" ולא "חייב אינש לבסומי".
זה מזכיר לי שבישיבת תפרח שרים "לשנה הבאה בירושלים" בלא "הבנויה"
 
נערך לאחרונה:
מעניין שהוא שר "חייב אדם לבישומי" ולא "חייב אינש לבסומי".
זה מזכיר לי שבישיבת תפרח שרים "לשנה הבאה בירושלים" בלא "הבנויה"
לא קרב זא"ז בגמ' הלשון חייב איניש, ולעומת זאת ב"לשנה הבאה" הנוסח המקורי בלי הבנוי' ויתכן שהבנוי' זה הוספה מהציונים [והיה שהתנגדו לה כגון הגרי"ז מבריסק [שמעתי מנכדו ר' דוד פיינשטיין]
 
לא קרב זא"ז בגמ' הלשון חייב איניש, ולעומת זאת ב"לשנה הבאה" הנוסח המקורי בלי הבנוי' ויתכן שהבנוי' זה הוספה מהציונים [והיה שהתנגדו לה כגון הגרי"ז מבריסק [שמעתי מנכדו ר' דוד פיינשטיין]
לא אמרתי שזה דומה, זה רק הזכיר לי מציאות קיימת
ולגופו של עניין באמת צ"ע למה הוא משנה מלשון הגמרא? [אולי הוא חשב שכך שרים העולם]
 

הודעות מומלצות

הרבה חוששים למעך תבנית אלומניום בשבת, כדי לקרב...

משתמשים שצופים באשכול הזה

חזור
חלק עליון