דעת רבב"ח ביבמות עח. דמצרי שני שנשא מצרית ראשונה בנה שלישי משום דבתר דידיה שדינן ליה,
ומבואר בגמ' שם להדיא דגם גבי ממזר כך יהא, כל שאין עבירה בקידושין בתר דידיה שדי' ליה
ויעוי' בתוס' שם (ד"ה מצרי) דה"ה גבי נתינה, ויעוי' טורי אבן שציין הגרע"א שם בגליונו דהתוס' בקידושין לכאו' חולק ע"ז
והרי לנו פתרון החידה: מצרי שני שבא על ממזרת הולד כשר! (לדעת רבב"ח),
ולגבי נתינה ג"כ הכי לדעת התוס' ביבמות
(ובסתם גר הבא על ממזרת יש לדון ולכאו' תליא במח' התוס' הנ"ל ודוק כי קצרתי)