אין מלמדים אותו ד"ת, אך למכור לו ספר מנא לן, (והכא בודאי לא ישתמש בו ולא יקרא ולא יבין), ועיקר הדין דאין מוסרין בחגיגה י"ג, (ובהגהות וציונים בעוז והדר יש שם גירסא "סתרי תורה"), והפוסקים השמיטוהו ובהגהות ר"ב רנשבורג ציין לשו"ת באר שבע שבי' מ"ט השמיטוהו הפוסקים.
צודק.
חיפשתי קצת, וראיתי מביאים שטעם הרמ"א הוא משום שמא ינהג בו בזיון, וזה דין אחר מהך דאין מוסרין ד"ת לעכו"ם, ואמנם יל"ע אם גם בזמירות וכדו' יש הך דין או הוא דין בס"ת תפילין ומזוזה, אך עכ"פ אצלינו אין חשש שהגוי ישתמש בה.