ה הפקדתי ש. משתמש רשום פרסם מאמר פותח האשכול הודעות 38 תודות 78 נקודות 58 י״ט בְּנִיסָן תשפ״ה #1 חמץ שעבר עליו הפסח (של יהודי. לא נוקשה ולא תערובת) בלא מכירה או ביטול ובכל זאת מותר באכילה?
פִּתָרוֹן ה ה הפקדתי ש. כ״ב בְּנִיסָן תשפ״ה חמץ של יתום קטן שאין לו אפוטרופוס פמ"ג סי' תלד מ"ב שם ס"ק טז
ג גרינפלד משתמש מוביל פרסם 15 מאמרים! הודעות 1,411 תודות 3,522 נקודות 375 י״ט בְּנִיסָן תשפ״ה #2 הפקדתי ש. אמר: חמץ שעבר עליו הפסח (של יהודי. לא נוקשה ולא תערובת) בלא מכירה או ביטול ובכל זאת מותר באכילה? לחץ כדי להרחיב... לפי הנוב"י בגר שנפטר בפסח הצבעה בעד 0 הצבע נגד
הפקדתי ש. אמר: חמץ שעבר עליו הפסח (של יהודי. לא נוקשה ולא תערובת) בלא מכירה או ביטול ובכל זאת מותר באכילה? לחץ כדי להרחיב... לפי הנוב"י בגר שנפטר בפסח
ה הפקדתי ש. משתמש רשום פרסם מאמר פותח האשכול הודעות 38 תודות 78 נקודות 58 י״ט בְּנִיסָן תשפ״ה #3 יהודי שחי ובועט מבטן ומלידה לאורך ימים. הצבעה בעד 0 הצבע נגד
ב בן ליש משתמש ותיק פרסם מאמר הודעות 209 תודות 418 נקודות 102 י״ט בְּנִיסָן תשפ״ה #4 חמץ שנפלה עליו מפולת. הצבעה בעד 0 הצבע נגד
ח חזיא לרדיא משתמש רשום הודעות 59 תודות 111 נקודות 36 י״ט בְּנִיסָן תשפ״ה #5 בן ליש אמר: חמץ שנפלה עליו מפולת. לחץ כדי להרחיב... הפקדתי ש. אמר: (של יהודי. לחץ כדי להרחיב... ????????????????? הצבעה בעד 0 הצבע נגד
בן ליש אמר: חמץ שנפלה עליו מפולת. לחץ כדי להרחיב... הפקדתי ש. אמר: (של יהודי. לחץ כדי להרחיב... ?????????????????
ח חזיא לרדיא משתמש רשום הודעות 59 תודות 111 נקודות 36 י״ט בְּנִיסָן תשפ״ה #6 חזיא לרדיא אמר: ????????????????? לחץ כדי להרחיב... היינו שלכאו' כל הנקודה במפולת הינו שהחמץ מתבטל ונהיה כעפרא דארעא, וא"כ שוב אינו של היהודי. הצבעה בעד 0 הצבע נגד
חזיא לרדיא אמר: ????????????????? לחץ כדי להרחיב... היינו שלכאו' כל הנקודה במפולת הינו שהחמץ מתבטל ונהיה כעפרא דארעא, וא"כ שוב אינו של היהודי.
ה הפקדתי ש. משתמש רשום פרסם מאמר פותח האשכול הודעות 38 תודות 78 נקודות 58 כ׳ בְּנִיסָן תשפ״ה #7 בן ליש אמר: חמץ שנפלה עליו מפולת. לחץ כדי להרחיב... לא הצבעה בעד 0 הצבע נגד
ב בן ליש משתמש ותיק פרסם מאמר הודעות 209 תודות 418 נקודות 102 כ׳ בְּנִיסָן תשפ״ה #8 חזיא לרדיא אמר: היינו שלכאו' כל הנקודה במפולת הינו שהחמץ מתבטל ונהיה כעפרא דארעא, וא"כ שוב אינו של היהודי. לחץ כדי להרחיב... החמץ לא מתבטל כי הוא לא ביטל, (לשון המכילתא "חמץ שנפלה עליו מפולת אע"פ שהוא ברשותו" וכו'). ואמנם עיקר הדין אם מותר לאחר הפסח הוא מחלוקת בראשונים ובפוסקים, עי' שו"ע תל"ג ח בנו"כ. הצבעה בעד 0 הצבע נגד
חזיא לרדיא אמר: היינו שלכאו' כל הנקודה במפולת הינו שהחמץ מתבטל ונהיה כעפרא דארעא, וא"כ שוב אינו של היהודי. לחץ כדי להרחיב... החמץ לא מתבטל כי הוא לא ביטל, (לשון המכילתא "חמץ שנפלה עליו מפולת אע"פ שהוא ברשותו" וכו'). ואמנם עיקר הדין אם מותר לאחר הפסח הוא מחלוקת בראשונים ובפוסקים, עי' שו"ע תל"ג ח בנו"כ.
א אוהב ספר משתמש מוביל פרסם 30 מאמרים! הודעות 873 תודות 1,679 נקודות 412 כ׳ בְּנִיסָן תשפ״ה #9 א. באונס גמור התיר הבית מאיר (כגון שנכרי טחן דגן של יהודי בפסח ולא ידע) ב, במכר למומר וסבר שמותר יש להתיר בדיעבד (כ"ז הובא במשנ"ב) הצבעה בעד 0 הצבע נגד
א. באונס גמור התיר הבית מאיר (כגון שנכרי טחן דגן של יהודי בפסח ולא ידע) ב, במכר למומר וסבר שמותר יש להתיר בדיעבד (כ"ז הובא במשנ"ב)
מ ממגד שמים משתמש ותיק פרסם 5 מאמרים הודעות 337 תודות 656 נקודות 182 כ״א בְּנִיסָן תשפ״ה #10 חידושו של הנודע ביהודה במי שמת בערב פסח ,ויורשים אל ניח"ל לזכות באיסורי הנאה. הצבעה בעד 0 הצבע נגד
א אוהב ספר משתמש מוביל פרסם 30 מאמרים! הודעות 873 תודות 1,679 נקודות 412 כ״א בְּנִיסָן תשפ״ה #11 ממגד שמים אמר: חידושו של הנודע ביהודה במי שמת בערב פסח ,ויורשים אל ניח"ל לזכות באיסורי הנאה. לחץ כדי להרחיב... אז אינו של יהודי הפקדתי ש. אמר: חמץ שעבר עליו הפסח (של יהודי. לא נוקשה ולא תערובת) לחץ כדי להרחיב... הצבעה בעד 0 הצבע נגד
ממגד שמים אמר: חידושו של הנודע ביהודה במי שמת בערב פסח ,ויורשים אל ניח"ל לזכות באיסורי הנאה. לחץ כדי להרחיב... אז אינו של יהודי הפקדתי ש. אמר: חמץ שעבר עליו הפסח (של יהודי. לא נוקשה ולא תערובת) לחץ כדי להרחיב...
ה הפקדתי ש. משתמש רשום פרסם מאמר פותח האשכול הודעות 38 תודות 78 נקודות 58 כ״ב בְּנִיסָן תשפ״ה #12 חמץ של יתום קטן שאין לו אפוטרופוס פמ"ג סי' תלד מ"ב שם ס"ק טז הצבעה בעד 0 הצבע נגד פִּתָרוֹן