נסתפקתי מהי חלות "מנוי" שחל על הקרבן
הלא מבואר במשנה נמנין ומושכין את ידיהם ממנו עד שישחט- ש"מ אין עדיין משה גמור וחלוט.
כמו"כ מצינו משמעות מוצקה בירו' שאין המנוי מוגדר כמקח שאסור בשבת [-עוד מעבר לצורך מצווה שיש בזה ]
ומכל הלין מרגיש שעניין להיות מנוי הוא ממשפחת הריצוי וניחותא דבעלים וצ"ע
הלא מבואר במשנה נמנין ומושכין את ידיהם ממנו עד שישחט- ש"מ אין עדיין משה גמור וחלוט.
כמו"כ מצינו משמעות מוצקה בירו' שאין המנוי מוגדר כמקח שאסור בשבת [-עוד מעבר לצורך מצווה שיש בזה ]
ומכל הלין מרגיש שעניין להיות מנוי הוא ממשפחת הריצוי וניחותא דבעלים וצ"ע